طرح ارتقاء تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای استان مرکزی

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از ارتقاء تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای خمین، دلیجان و تفرش در صورت تامین به موقع اعتبارات تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: طرح ارتقاء تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عبدالرضا خلیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت به منظور پاسخگویی به نیاز روزافزون جمعیت و افزایش تعداد مشترکان ساکن در این شهرها ضرورت انجام یکسری اقدامات اضطراری در زمینه افزایش ظرفیت و توان بازدهی تاسیسات فاضلاب و تلاش در راستای حداکثر استفاده بهینه از امکانات موجود را تشخیص داده و بر این اساس اقدام به ارتقاء تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای خمین، تفرش و دلیجان کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 12 هزار و 800 نفر از جمعیت شهر تفرش زیر پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار دارند تصریح کرد: با ارتقای این تصفیه‌خانه با روش تصفیه MLE، 23 هزار نفر زیر پوشش خدمات دفع بهداشتی فاضلاب قرار می‌گیرند و دبی ورودی تصفیه‌خانه به 4205 مترمکعب در شبانه‌روز افزایش می‌باید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اضافه کرد: همچنین در شهر خمین، در راستای اجرای ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب، جمعیت زیر پوشش این شهر از 34 هزار نفر به 85 هزار و 725 نفر افزایش می‌یابد و دبی ورودی آن به 14 هزار و 573 مترمکعب در شبانه‌روز خواهد رسید.

خلیلی گفت: در حال حاضر در شهر دلیجان 26 هزار نفر تحت پوشش طرح جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند که با ارتقای تصفیه‌خانه این شهر 60 هزار و 500 نفر از خدمات این طرح بهره‌مند و دبی ورودی آن نیز به 11 هزار و 100 مترمکعب در شبانه‌روز می‌رسد.

وی خاطر نشان ساخت: برای ارتقا و تجهیز تصفیه‌خانه‌های فاضلاب این شهرها در مجموع 125 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که با تخصیص به موقع اعتبارات تا پایان سال جاری به اتمام خواهند رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:44 | نویسنده : میثم اله وردی |